tak sihat.





salam.


aku tak sihat hari ni.mlm td tekak aku sakit yg teramat.mungkin sbb cuaca skrg panas tak menentu.lps tu pulak aku ni suka minum air sejuk dlm peti ais tu.sbb panas kan msti la nak sejukkan tekak.mungkin tu faktor aku sakit tekak ni.


bgn subuh2 td aku muntah.tp takde la teruk.muntah sikit2 je sbb rasa tak selesa sgt dgn tekak ni.skrg sakit kepala pulak.sakit yg amat2 ni.nak try tidur tp tak blh.nak mkn pun rasa mcm tak selera.aku mkn nugget je td.


dah minum air asam jawa + air suam byk2 dah ni.huu..peritnya rasa skrg ni.badan pun dah lesu2.


doakan aku cpt sembuh ya!:)


p/s: bila sakit terhapus dosa2 kecik.
Terima Kasih baca KISAH aku.

5 penyibuk:

HMK World said...

bertabahlah bhaa

miss yanyan said...

tq bha..huk2

ateekaamer said...

taking care! bye!

Umee Meriani A.S said...

bertabah nyer kup... tak per... nanti ko sihat.. ko lari lah balik...

miss yanyan said...

cikpan: tenkiu..
stud: motip berlari?

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "tak sihat."
5 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Friday, February 18, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com