dah dpt!!yeah!~

salam.


tak updet blog pun lg hari ni.mcm hari2 wajib je.haha.hari ni tak brp nak ada mood sbb selsema tak kebah2.hari tu masa g melaka mcm dah ok tp hari ni jadi balik.dok sokseksoksek je.hingus meleleh tak henti2.sila jangan muntah.haha.


dah berhelai2 tisu aku guna.last2 aku guna sapu tgn lak.rimas je aku dgn selsema ni.tak selesa sungguh.nak mkn ubat,tp ubat tu serius buat org tersangat la ngantuk.tp bila pikir2,aku bknnya kerja pun.so mkn je la kan.dlm tgh hari kul 12 mcm tu aku mkn la sebijik.kesannya mmg dah dijangka.lps mkn je terus aku lalok.aku pun terus la tidur.


dlm kul 1 lebeh mcm tu aku terjaga.aku pun bwk keluar ayam dr peti sbb nak msk.perut dah lpr.masa tu pg je aku breakfast roti telur goreng.sementara tunggu ayam tu dah tak keras,aku sambung main internet.tp kepala lalok lg.adehh.kuat betul ubat ni.aku dah tak thn,aku tidur lg.


kul 4 aku terjaga.perut mmg lpr sbb tak smpt masak lg aku dah tidur kan.tiba2 dpt msg ym dr kakak aku.dia tanya nak ke kueytiow goreng.mmg rezeki beb.mestila nak kan.perut lapar gila.tak jd aku msk.aku masukkan blk ayam dlm peti.


sementara tunggu kakak aku blk dgn kueytiow,aku goreng telur utk mkn dgn roti.nak lapik perut la katakan.hehe.


dlm kul 7 mcm tu,en.hamdan yg ajr aku bwk kereta itu hari call.katanya dia on the way ke rumah aku.yeahhh aku nak dpt lesen dah!!happynya.hehe.


tadaaaaa!!*sila jgn menyampah haha.


ni bkn gmbr aku.sila jgn terpikat.hahahaha.

lps ni aku dah blh bwk kereta.tp kena tunggu kereta sendiri la kot.yelah beginner mcm aku sapa laa yg sudi pinjamkan kereta.kakak aku sndiri pun tak nak bg aku bwk kereta dia.kalau mcm tu mcm mana aku mengaplikasikan apa yg aku bljr?cewah.semua org mula dr beginner kan?abg aku bg aku bwk kereta dia tp dgn syarat dia ada kat sblh.hehe.ok la tu.tp xtau la bila.nanti2 la.hiks.

rasa happy sgt dah ada lesen.hak2.takde la aku malu lg dgn kwn2.kih2.

p/s: aku lalok lg.kepala dah pusing sgt ni.dahsyat la ubat tu.mkn sebijik time tgh ari je pun.kesannya sampai mlm.kjp2 lg mahu aku tidur ni.:(

Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

mashi said...

yeayyy yanie dah de lesennn....
wei ko rase kalo rembat kancil ok x?

miss yanyan said...

kancil ada lg ke skrg?ke ko nak amek 2nd hand? ok kot kancil or kelisa..lgpun ko x kawen lg xpe amek kecik2 dlu...

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "dah dpt!!yeah!~"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, February 22, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com