Info lelaki.

salam.


entry ini dibuat khas utk hyun yg katanya tak jumpa fakta mengenai LELAKI.memandangkan entry hyun yg terbaru pun pasal wanita,so aku gigih cari info pasal lelaki pulak.tak banyak pun yg aku dpt tp jadi la.hehe.


gmbr hiasan semata-mata. :D


1. MUDAH KENA TIPU 



22% peratus dari lelaki sebenarnya sedang ditipu oleh kekasih mereka.Dan 27% tidak mengakui sedang ditipu kekasih walaupun sebenarnya mengetahuinya.

tak sangka pulak lelaki sng kena tipu ye.nanti kalau aku ada pakwe blh la aku selalu tipu pakwe aku.muhahaha.

2. BOLA SEPAK 


77% peratus lelaki peminat setia bola sepak.mahupun liga tempatan atau antarabangsa.

ni mmg tak dinafikan la.rata2 lelaki mmg suka bola sepak kecuali adik2 kot.haha.tp ada jgk aku jumpa lelaki yg bkn adik2 tp tak suka bola sepak.ni spesies terpencil je la.

3. FANTASI


fantasi lelaki sebenarnya tiada batasnya.walaupun di dalam seks.

lelaki mmg suka bayangkan benda tu kan?betul tak?hehe.

4. MINUM SELEPAS WORK OUT 


Lelaki sesuai untuk minum segelas choclate milk selepas bersenam kerana terdapat protien didalamnya..

jarang pulak jumpa lelaki yang suka air coklat.mungkin ada tp tak ramai kot ye?

5. BENCI KAWAN 


19% lelaki mengakui membenci salah seorang daripada kawan mereka ketika menuntut di kolej atau universiti.

aku ingtkan pompuan je yg suka benci2 org ni.lelaki pun ada rupanya.hehe.

6. TERINGATKAN KAMU


lelaki dikenali sebagai golongan yang agak nakal.tetapi tahukah anda bahawa sebelum tidur lelaki akan memikirkan gadis yang betul-betul mengambil berat tentang dirinya.

kiranya lelaki ni jiwang jgk ye.hehehehe.

7. KOPI 


kopi mampu meningkatkan tahap pergerakan Sperma.

patutla kebanyakan lelaki suka minum kopi.wakakakaka.

8. EJAKULASI AWAL 


Hasil kajian penularan dan sikap terhadap enjakulasi awal asia pasifik(AP PEPA) baru2 ini terhadap 5,000 lelaki mendapati mereka mempunyai kesedaran terhadap tentang masalah enjakulasi awal.Dan di malaysia lebih 29% lelaki mempunyai masalah berkenaan.

ni aku no komen.hahahaha.

p/s:ni kajian aje la. :)

Terima Kasih baca KISAH aku.

6 penyibuk:

ateekaamer said...

haa pakwe aku mesti yang nomot 6 tuh. konfem. muahaha

miss yanyan said...

wakakakkakaka..konpiden eh?

Umee Meriani A.S said...

nak jugak ler nombor 6.. hahaahahah

miss yanyan said...

nak jgk no 6 tp apakan daya xde yg sudi..*nanges

♥ iLi ♥ said...

ex pakwe aku tergolong dalam golongan TAK SUKA tengok bola sepak.

sampai skang ni aku asyik keluar dgn kawan2 lelaki yang tak suka tengok bola. ayoyo~

aku lak yg suka bola. aduh~

miss yanyan said...

hahahha..terbalik lak ye..aku tak suka bola..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Info lelaki."
6 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Thursday, February 24, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com