mahu join contest?.

salam.


td aku blogwalking ke blog Hanis Zalikha.baca entry dia yg baru.wah agak menarik.ada contest utk blogger!


sila rujuk gambar di bwh:


klik gambar utk tumbesaran.

utk maklumat lanjut sila ke sini.

agak menarik contest ni.korang tgk kat gmbr kat atas tu kan,ada 6 jenis handbag.pilih salah satu yg korang berkenan lps tu cipta spring looks.tak tahu spring looks tu mcm mana?tgk cth hanis ni buat di sini.

nak buat spring looks mmg sng.curi gmbr dari pakcik gugel lps tu tepek2 je pun dah jadi.tp tang nak buat ayat english tu yg aku lemah sikit.hehe.maklumlah aku ni mmg lemah berbahasa Inggeris.tp hadiahnya mmg lumayan:

- 6 Best Spring Outfits: 6 X Spring Essential Bag
- Overall Best Spring Outfit: Additional SGD 500 Cash & 500 Reebonz Credits
- Reebonz Facebook Friends Favourite Spring Outfit: Additional SGD 250 Cash & 250 Reebonz Credits

aku pon dok pikir2 lg nak masuk ke tak contest ni.tgkla kalau aku dpt ilham nnti aku join la.korang pun jom la join!

p/s: tak mampu nak beli handbag2 tu.

Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "mahu join contest?."
No Comment Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Tuesday, February 01, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com