jalan-jalan hujung minggu.

salam.


walaupun internet semput namun aku nak gagahkan jgk updet blog.hehe.


hari ni seharian berjalan2.seperti yg dijanjikan,aku dgn bffs,mashi & feena berserta seorang hero iaitu paan pegi piknik!yeah~


lokasi adalah teluk batik.ekceli aku dah biasa jgk pegi teluk batik ni.dulu kecik2 aku membesar kat daerah manjung so bapak aku selalu la bwk kami adik beradik pegi sini.kira teluk batik ni pantai yg popular la kat perak selain pulau pangkor.


tujuan berpiknik ni adalah sbb nak raikan besday aku ngan feena la konon.kami sama2 bln 2.aku 8hb,feena 2hb.lagipun kami biasa hang out dlm ipoh je kan.so kali ni pegi jauh sikit.lain kali kalau ada rezeki blh pegi lg jauh.ewahh.


bertolak pg dlm kul 8.30.sampai sana dlm kul 10 lebeh kot kalau tak silap.feena buat kek & kueytiow goreng.tp kami ada jgk singgah beli KFC.mashi pulak tempah cupcake khas utk kami.cute sgt!alamak tak dpt pulak nak uplod kat sini sbb gambar2 semua dlm kamera mashi.


yang paling best bila berphotoshoot!hahha..photoshoot la sgt kan.mmg dah lama pun mcm minat nak outdoor photoshoot.tp kitorg semua takde kamera canggih.upah org pulak mahal jgk.setakat gedik2 gitu je kan sampai nak upah2 org.so kami ambik gmbo sndiri je guna kamera mashi.kamera digital biasa je pun tp gmbr2 mmg semua cntik2 seh!kitorg posing pun ala2 mcm real photoshoot gitu.siyes mcm poyo je.haha.tak sbr nak uplod gmbo kat fb nnti.


apa2 pun mmg hari yg happy sgt la hari ni.penat tp best.dpt naik banana boat lg.1st time naik.mula2 mcm takut tp sbnrnya seronok!hak2.


ok smpai ni je.sorry takde gmbr nak ditepek sbb sume kat kamera mashi.


p/s: time bujang2 ni la nak jalan2 dgn kwn pun.nnti dah kahwin takut terbatas pulak.hehe.:)




Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

mashi said...

best2... nnt buat lagi jom

miss yanyan said...

buleh2..tggu besday ko lak..:)

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "jalan-jalan hujung minggu."
2 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Saturday, February 26, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com