selamat hari jadi.

salam.


hari ni,8 mac 2011 dgn ini aku buat entry khas utk sahabat/ex tunang alam maya iaitu hyun atau nama sebenarnya h*****.ekekekekke.



ucapan buat hyun,

sedarlah ko dah tua..dah leh kawen.wakakakka.xde hadiah utk ko,cuma entry ni je yg aku mampu buat..hehehe.

ko kena sedar,melalui entry ni nnti gerenti followers ko akan bertambah sbb aku tepek gmbr ko bsr2 kat atas tu.hahahaha.so ko kena kenang jasa aku nnti.

nanti dah tunang (tunang betul2 ye) jgn lupa kasi tau ex tunang ko ni ye.hahahaha.

last but not least,belajo rajin2...semoge mike dpt segulung ijazah nanti ye dan semoge berjaye dpt kerjaye yg diidamkan selama ni.**ckp peghok sbb sama2 org peghok.hehe.

hidup kak limah blk ke rumah!!*motip tibe2?

ok daaaa!!!:D:D


p/s: selamat ulang tahun perkahwinan yg ke3 buat kakak tersayang. :)


Terima Kasih baca KISAH aku.

12 penyibuk:

HMK World said...

wah terima kasih bha.... hehehehe.. tq kepada xtunang alam maya ku hahahahaha

miss yanyan said...

welkam2...sila kesat hingus tu..wakakaka..

..Qemar.. said...

hahahaa..korg sweet..klu Tuhan da jodohkan korg..aku x tau..ahahha

miss yanyan said...

motip sweet?xleh2...hyun dah ada awek katanyaa..wakakakak

Umee Meriani A.S said...

birthday hyun

aku bz sangat.. nak terjah belog pun tak nyempat...

miss yanyan said...

heheh..lama ko x updet blog kan stud..:D

nas said...

motip besday aku, ko tak buat pong....*nanges

miss yanyan said...

nas: nnti aku wat nak?ala2 jgn nanges..sob3

nas said...

dah lepas weiii...tak yah la buat (ala2 majuk...)

**nape aku rasa cam susah jerr nk klik guna kupu2 tu.....huhu

miss yanyan said...

aah mcm ssh kan?nnti aku buang blk..huhuuuhuh

nas said...

mmg susah...hak3

miss yanyan said...

huhuh..cmne nak buang blk ni..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "selamat hari jadi."
12 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Tuesday, March 08, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com