jalan2 menternak lemak.

assalamualaikum.


lama tak updet blog.line berukben aku tak mengizinkan.huhu.lgpun tak ada apa yg menarik sgt utk dikongsi.cuma nak cerita yg weekend baru ni mmg hari menternak lemak sungguh.haha.mkn saja aku ni.berat pun dah naik blk.Alhamdulillah.


bermula dari hari sabtu,aku g kenduri kawen kawan aku.aku g dgn kakak aku.Almaklumlah aku ni tak ada kwn sgt kat KL ni.kalau ada pun,aku takde transpot.tak sdp la kalau ajk kwn pegi tp mintak diorg yg jemput aku kan.naseb baik kakak nak temankan.kami pergi berempat.aku,kakak aku,anak buah aku&kwn kakak aku.


lps kenduri,aku ikut kakak aku g nilai.dia dgn kwn dia nak beli kerepek murah2 kat sana.lps tu kakak aku memenuhi impian aku yg nak mkn aiskrim kat ice room.ahaks.ice room ni ada byk cwgn.tp kitorg pegi yg kat nilai.mmg sedap la aiskrim kat situ.sampai menjilat jari.:P


besar ice room ni.ada byk pintu masuk.

ni aiskrim perisa mangga.anak buah aku yg pilih.

ni pulak aiskrim tropicana fruit.aku yg pilih.

kitorg order 2 aiskrim je utk dimakan oleh 4 manusia.hehe.sbb satu mangkuk ni mmg byk.mmg ssh nak habis la kalau mkn sorg.(melainkan kalau org tu kuat mkn)

lps tu,hari ahad dinner kat madam lim's kitchen kat JJ AU keramat.1st time gak mkn sini.kakak yg introduce.restoran ni adalah restoran makanan cina tp 
halal.



ni yg aku order:

air apa tah namanya.mcm tropicana gak la..ice blended ni..harga RM6.50.menyesal lak.haha

ni ayam chicken chop namanya.

ikan kerapu sweet sour

sotong goreng tepung.

sotong tu aku order kemudian sbb rasa mcm tak cukup pulak 2 lauk.haha.gila melantak betul.buat ratah je sotong ni.serius sdp la mkn kat sini.

harga semuanya:


takde la mahal sgt utk 4 org mkn.hehe.ekceli byk aktiviti mkn2 aku tp ni je yg aku snap gmbo.:p

p/s: seronok gak sekali sekala jln2 menternak lemak.:D

Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "jalan2 menternak lemak."
No Comment Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Monday, March 21, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com