lelaki handsome vs. lelaki tak handsome.

salam.


aku saja je nak bls entry hyun iaitu, 


KaTa LeLaKi.. WaNiTa CanTiK Vs WaniTa TaK CaNTiK.


kira,ni sbg menegak keadilan la.mana blh wanita je kan jd mangsa.so entry aku ni versi lelaki pulak.

Lelaki Handsome vs Lelaki Tak Handsome.


sebagai gambar hiasan.


Kalau lelaki handsome pendiam
Perempuan akan cakap: woow, cool giler...
Kalau lelaki tak handsome pendiam
Perempuan akan cakap: eh perasan bagus...

Kalau lelaki handsome berbuat jahat
Perempuan akan kata: nobody's perfect
Kalau lelaki tak handsome berbuat jahat
Perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

Kalau lelaki handsome menolong perempuan yg diganggu
Perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
Kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

Kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: sepadan sangat...
Kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik
Perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

Kalau lelaki handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya ada..
Kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih
Perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

Kalau lelaki handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
Kalau lelaki tak handsome penyayang binatang
Perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

Kalau lelaki handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: matching... hebat luar dalam
Kalau lelaki tak handsome bawa BMW
Perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?...

Kalau lelaki handsome tak mau bergambar
Perempuan akan cakap: pasti takut kalau2 gambarnya tersebar
Kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar
Perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?...

Kalau lelaki handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap:ini barulah lelaki gentlemen
Kalau lelaki tak handsome menuang air ke gelas perempuan
Perempuan akan cakap: naluri pembantu, memang begitu....

Kalau lelaki handsome bersedih hati
Perempuan akan cakap: let me be your shoulder to cry on
Kalau lelaki tak handsome bersedih hati
Perempuan akan kata: kuat nangis!! lelaki ke bukan ni?

p/s: renung2kan dan selamat beramal.hehe.


Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

HMK World said...

adeh..... aku mmg dah simpan dlm posting aku smlm pasal pompuan plak... tapi ko dah rompak bha huhuhh

miss yanyan said...

psl pompuan ke psl laki?haha

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "lelaki handsome vs. lelaki tak handsome."
2 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Monday, March 07, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com