makcik?.

salam.


tadi aku berkesempatan pegi psr mlm blkg rumah aku ni.dah lama tak pegi psr mlm sini.almaklumler bila aku balik sini mesti time weekend.kali ni aku balik time weekdays so dapat la aku pegi.


aku bwk sekali anak buah aku yg nak masuk umur 2 thn tu.letakkan budak tecik tu dlm stroller sng sikit nak control.tgh dok jln2 tiba2 ada sorg budak lelaki dlm lingkungan 7-8 thn tegur aku.


"makcik,kasut dia jatuh!" sambil bg sblh kasut anak buah aku.


makcik kau panggil aku?mentang2 aku bwk 'anak',ko panggil aku makcik ye.jatuh saham aku.wawawawa.


takpelah dik.naseb baik kau kecik lg.so aku maafkan.hehe. 
Terima Kasih baca KISAH aku.

8 penyibuk:

Umee Meriani Binti Abu Seman said...

hu

miss yanyan said...

apa hu?haha..

Umee Meriani Binti Abu Seman said...

dapat ler kup.. naper logout ko tadi tak leh di baca.... hampeh tul.. hahahhahahaa

miss yanyan said...

bkn logout la..layout!!hahahha

Umee Meriani Binti Abu Seman said...

aduh2.. layout... layu2.. hahahahaa

miss yanyan said...

haha..comel kan?:P

K-rayz LiMe said...

adoi..makcik ye..hehe..

miss yanyan said...

haha..lum layak lg..hahah..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "makcik?."
8 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Monday, January 24, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com