blog lagi.

salam.

kini aku berblog lagi.setelah sekian lama.yap,sblm ni dah pernah ada.tp dah lupus.dah kena makan anai2 mungkin.hehe..yg sbnrnya yg lama tu mmg sengaja aku tutup.kenapa?sbb terlampau meluahkan perasaan smpai mengguris hati ahli keluarga sendiri.huhu.mmg tak patut.tp blog la tmpt aku nak story semua.

banyak kali rasa nak bkk blog lg.tp asyik malas..malas dan malas je.aku sbnrnya cpt jemu.suka buat keja sekerat jalan.tak tau la apa nak jadi dgn aku ni.

mcm mana aku blh rasa nak berblog lagi?

alkisahnya..aku jumpa Majalah Nur Edisi Jun 2005 kat rumah aku.wah,lama gila majalah tu.sapa beli pun aku tak pasti.dah nak masuk 6 thn mjlh tu.seumur hidup aku mmg x pernah beli.
jadi,aku belek dan belek mjlh tu,terjumpa 1 entry "8 langkah mencipta laman web sendiri".wah ni menarik.dlm ni dia ajr nak buat blog guna tripod.sblm ni aku guna blogspot aje.jadi aku try.wah rumit sungguh nak guna tripod ni.dahla byk step,slow lak tu.jadi aku putus asa.aku guna blogspot semula.

blogspot aku mmg dah ada akaun.cuma nak create yg baru je.sementara ni,aku guna templates ni dulu.takde mood lagi nak belek2 template lain.nnti lain kali baru aku tukar yang lain.busan kan cerita aku ni?

aku ni nama je budak IT.tp langsung tak tahu buat web sendiri.bukan langsung tak tahu la cuma ada 20% je mungkin.sbb aku dari sekolah ada penyakit M.aku MALAS belajar.apa yg aku belajar semua tak masuk kat otak.aku belajar hanya untuk LULUS.pointer aku pun cukup2 makan aje.mungkin sbb tu aku tak dapat kerja lagi.aku sendiri akui aku takut nak apply kerja berkaitan IT.sbb aku tak tahu apa yg aku bljr selama 3 thn kat U.dahsat kan?wah jujurnya aku.

ok stop cerita pasal tu.kembali cerita pasal blog baru aku ni.kali ni aku tak tahu tahan berapa lama.mcm aku ckp sblm ni aku cpt jemu.jadi tunggu aje la.

ok jumpa di entry lain. 


Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "blog lagi."
No Comment Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Sunday, January 23, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com