kenangan dulu-dulu.

salam.


siang td aku kemas almari aku stlh disuruh oleh bapak aku.dia suruh aku buang mana2 yg tak berkenaan utk tak menyemakkan almari tersebut.so aku pun belek2 la brg2 yg ada dlm tu.


dok belek dan belek,jumpa byk kad raya & besday dr kwn2 sekolah.ramai jgk yg aku tak contact dah.maklumla bila dah abis SPM masing2 bwk haluan.jumpa blk kat FB pun tak tegur sapa sgt pun.


lps tu yg tak leh blahnya..haha..jumpa gambar2 lama masa zmn sekolah.ya ampun buruk gila aku dulu.muka gelap gila,penuh jerawat pulak tu.tak sanggup nak tatap lama2.haha.mula2 ingat nak scan lps tu leh upload dlm FB.tapi fikir balik malu la.mmg buruk sgt la.tapi aku takde la nak kata skrg lawa cuma tak la mcm dulu.jerawat penuh,berparut2,kulit gelap gelita.haha.skrg bila dah makin dewasa biasa la dah pandai bergaya.pandai pilih kosmetik.pandai mekap sikit2.hehe.


tiba2 teringat balik kenangan lama kan.baca blk kad2 raya tu semua kelakar je rasa.skrg ni tak main la kad raya ni.semua pakat nak sms je.kalau tak dulu aku suka berebut2 dgn bapak aku lawan kad raya sapa paling byk dpt.haha.


p/s:terasa mcm nak blk ke zaman dulu kala.:)
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

nelly said...

dah habis spm macam ini ,sedih kan ?
nelly pun ada lagi barang-barang dorang . . .

miss yanyan said...

haah tu la..masa sklh dok fikir bila la nak abis sklh..bila dah dewasa dok fikir kalau dpt blk ke zmn sklh kan best..:)

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "kenangan dulu-dulu."
2 penyibuk Add your own!
Filed under Labels:
Posted on Friday, January 28, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com