terjumpa ben ashaari?





assalam....


blk kerja td, mcm biasa la aku bertukar train dr putra ke star kat masjid jamek. dan mcm biasa jgk la train padat mcm ikan sardin & aku mmg tak dpt tmpt duduk. hari2 mcm tu la aku. xpe,dah biasa. hehehe.


masa tgh2 berdiri tu, aku terpandang belakang & dgn tak sengajanya tertengok 1 henset yg dipegang oleh seseorang. masa mata aku tgk enset tu pulak, tak sengajanya lg ternampak msg yg tertulis kat situ. aku takde la baca msg tu tls apa tp ternampak perkataan "en.ben". lps tu aku saja la nak tgk tuan empunya henset tu sbb nama ben tu familiar kan. tgk2, ehh mcm brother ben.


tak pasti le aku slh org ke tak. sbb tak pernah tgk pun brother ben btl2 lg, tgk gmbr je. tu pun 2,3 keping je. lps tu tak tahu le brother ben ni g kerja naik apa semua. so mmg tak pasti la yg aku jumpa td betul2 brother ben ke tak.


brother ben yg aku tgk td pakai baju batik warna peach,pink mcm tu la. bwk beg galas, enset tak perasan jenis apa. jam ada oren2 sikit. buat brother ben (kalau dia baca la), kalau ciri2 yg sy ckp ni takde kat bro, sorry eh..mungkin sy silap org. hehe.


kalau betul dia,kira mcm artis la ben ni. g mana2 org leh kenal. ahaks.




p/s: tak pernah terfikir nak jd blogger terkenal.
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "terjumpa ben ashaari?"
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Thursday, April 21, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com