cunnya abg la. hahaha.

as-salam...

mlm smlm aku pegi tgk wyg dgn kakak,mak & anak buah aku. walaupun kaki aku bengkak & sakit spt yg aku story kat entry sblm ni, tp aku ttp gagahkan diri nak tgk filem CUN sbb dah booking tiket. aku tgk kul 9.30 mlm kat alamanda.

sblm tu g umah abg aku dulu kat serdang utk ambik mak aku.lps keja aku ngan akak aku terus g sana. kitorg tumpang mandi n bersiap2 kat umah abg aku. pas mandi aku mls betul nak bermekap bagai. bedak pun aku tak pakai sbb fikir nak tgk wayang je pun. hehe.


kitorg sampai kat Alamanda dlm pukul 8.45 mlm...akak aku turunkan aku kat pintu masuk sbb aku tak lrt nak jln jauh sgt...kaki aku makin sakit lps diurut oleh abg aku...smpai menjerit2 aku masa abg aku urut...pfuhh...


aku turun dgn mak aku sementara akak aku lak g cari parking...aku & mak g dulu kat tmpt wayang tu. sampai kat situ, ternampak 1 kertas tertampal kat poster filem CUN. tgh2 nak baca apa tls kat situ, akak aku call.


"kat mana?"
"dah kat tmpt wyg ni..."
"yong g beli waffer jap eh..."
"ok2.." 


masa dok ckp2 call tu mata aku dok tumpu kat kertas tu tp tak amik pot pon tls apa kat situ...tiba2 tgk ramai org dok berkumpul kat 1 tmpt ni...terus aku menjerit kat kakak aku.


"yongggg!!remy ishak dtg!!!!"


rupanya kertas tu tls pasal remy dtg sini la.terus aku serbu tmpt remy ishak tu. maya karin pon ada. terus hilang sakit kaki aku...hahahha. kakak aku pun tak jd beli waffer. terus dtg situ sbb remy ishak punya pasal. wakakakaka.


terlepas "hajat" aku nak jumpa abg La a.k.a remy ishak ni...yela, masa g tgk teater Natrah ari tu dia xde kat tmpt autograph... nasib baik tak ramai pulak tu org smlm, so sng2 je aku ambik gmbr dia dkt2... gambar berdua dgn dia pun ada...ahaks.


byk gmbr remy aku ambik, gmbr maya sekeping je...hahah..gila jahat!


comel pulak remy masa ni...muncung yg tak thn tu. haha.

kali ke2 jumpa maya. 1st masa Natrah. cantik jgk dia ni. :)


serius tak sangka remy turun Alamanda masa tu. kalau tau awal2 sure aku bermekap2 bagai...haha...selebek je gmbr aku ngan remy. kih3.. xpe, yg penting dpt jgk bergmbr ngan abg La...haha. jujur aku ckp, remy lg hensem dlm tv. jumpa dkt2 dia kecik je orgnya. tak segagah mcm dlm tv. hehe.

ok, aku story pasal filem CUN ni lak. pendapat aku, cerita ni mmg best. terhibur dr awal sampai akhir... pandai jgk remy ckp utagha. kelakar la cerita ni. paling aku terhibur masa part remy tiba2 jadi macho masa nak ngorat maya. hahaha. tp aku kurang berkenan dgn watak marsha,ning & sorg lg tu xtau nama dia apa. bg aku, xyah la ada watak gedik2 & mengada2 macam tu. biasa laa cerita melayu kan, kalau nak buat cerita lawak sure ada watak2 mcm tu. tak perlu kot. apa2 pun, mmg aku terhibur! aku bg 4/5 bintang. 

p/s: kwn2 yg dpt mms gmbo aku ngan remy tu smpn baik2 naa gmbr tu...bkn sng nak dpt mms dr aku. hahhaha.:D

Terima Kasih baca KISAH aku.

8 penyibuk:

mashi said...

acecece...terbawak2 dlm mimpi ke?

miss yanyan said...

hahahaha....remy ni aku tak rasa teruja sgt masa jumpa berbanding ngan nazim othman..si nazim tu lg aku dup dap dup dap..aku pon xtau nape..wakakkaak..

hyunHMK said...

gigih ko mms aku yek hehehehe

miss yanyan said...

hahahha..ofkos..bkn ko sorg je..tp hampir semua geng ang ang kot..haha..

Fifi Nadhrah said...

apsal aku tak dapat? hyun je ko MMS? ceitt.. *curse..

miss yanyan said...

haipp..aku mms kat ramai org..termasuk ko la..ko je x bls tau..

Umee Meriani A.S said...

aku pun dia mms... hahahahaha

miss yanyan said...

hahahahahhahahaha...semua geng ang2 aku mms..sapa yg x dpt tu msti enset dia xleh mms..wakakaka..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "cunnya abg la. hahaha."
8 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Sunday, April 03, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com