Hari Malang.

As-salam...

waa..apa la malang aku ari ni...hari ni aku bersiap terhegeh2 sikit. tgk jam dah pukul 7.05minit...blh lyn lagi la sbb biasanya aku keluar rumah pukul 7 am. Masa nak bkk pintu rumah, dok selongkar2 handbag tak jumpa pun kunci. padahal smlm mmg confident aku dah masukkan kunci rumah tu dlm handbag masa sampai rumah. aku cari & cari...rupanya terselit dalam poket kecik dlm handbag tu. ciss bedebah btl...

then aku pun bkk la pintu semua...bila dah kunci blk, aku biasalah sambil jln suka tgn masuk dlm handbag sbb nak pastikan semua brg ada. tgk2 purse takde. adoiii...biasa mesti ada je dlm handbag tu...mcm mana pulak blh takde? nasib baik tak jln jauh lg...baru beberapa tapak masa tu...so aku pun patah la blk nak ambik purse punya pasal.

sampai dpn pintu rumah, aku pun nak bkk la pintu gril tu dulu. try2 bkk tak blh pulak. apasal pulak ni? rupanya aku guna kunci rumah kakak aku laa...adehhh..  then bila dah dpt bkk segala pintu yg ada, aku terus meluru masuk. target utama adlh meja kat ruang tamu. tp takde. mana pulak aku letak ni?? aku dah membebel sorang2 dah td...

rupa2nya ada atas rak kasut kat tepi pintu sekali dgn payung kecik aku. ouhh baru teringat yg masa aku nak cari kunci rumah, aku bwk keluar dlu brg2 dlm handbag aku supaya sng cari...tp aku lupa nak simpan blk. haish mcm2...

jam dah 7.15. agak lewat sikit la sbb ambil masa utk jln ke LRT... aku pun jln tergesa2...tiba2 je...adoiiii!! aku terjatuh!! serius sakit gila kaki aku. tu la jln laju2 lg... sakit yg amat2...nak jln pun payah sbb sakit sgt. terjengkek2 aku jln...naseb baik kjp je sakitnya..lps tu aku dah blh jln mcm biasa tp ada jgk la sakit sikit2....

tp nasib baik jgk aku tak sampai lewat kat ofis. agak awal jgk aku sampai... dlm kul 8 dah sampai dah..aku ingatkan sampai dalam 8.15....huhu... punya laa tak beli kuih kat umah sewa aku tu sbb takut lewat sampai... lapar dah ni... xpe lain kali aku tau dah kalau keluar rumah jam 7.15 sbnrnya tak lewat sgt...hehehe..


p/s: aku kadang2 mmg jenis yg kelam kabut.
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

bacteria82 said...

Ngeh ngeh ngeh.. Sila bertabahan

miss yanyan said...

tgh menahan kesakitan..uwaa..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Hari Malang."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Friday, April 01, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com