Jangan!!!

assalam...


hehe...takde apa2 pun...actually lately ni aku suka bebenor dgn lagu ST12 - Jangan Pernah Berubah. suka sgt muzik & lirik dia... sgt menusuk kalbu kot... ecehhh... jom layannn...:P








biarkan waktu teruslah berputar
menjadi yang indah untuk kita berdua
takkan bisa menghargai yakin ada
manjakan perasaan
sempat ku bisa tundukkan dunia
ku bisa tertawa dan tak bisa khilaf
kepedihan yang begitu lama kelam
lelahkan perasaan
of 
 kau meninggalkan ku tanpa perasaan
hingga ku jatuhkan air mata
kekecewaanku sungguh tak berarah
biarkanlah waktu terlelap
reff:
jangan pernah kau coba untuk berubah
ku relakan yang indah dalam hatinya
jangan pernah kau coba untuk berubah
ku relakan yang indah dalam hatinya
repeat , reff

p/s: lagu ni takde kaitan pun dgn aku... saja2 je suka...:)

Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

mashi said...

aku ske lagu biarkan aku jatuh cinta huhuhu (nmpk sangat bertepuk sebelah tangan)

miss yanyan said...

aah lagu tu pun aku suka banget...:)

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Jangan!!!"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, April 27, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com