gathering lagi!!!

as-salam...


siang td time lunch gather lg dgn budak borak!hehe...sbnrnya dah lama jgk kak ayu ada ckp nak jumpa sbb opis kitorg dkt2 je sbnrnya...lps tu,deke pulak nak belanje sbb aku dah siapkan part dia kat dangau tu...tiba2 terdetik nak wat mini gather antara aku,deke,gegel & kak ayu.deke ngan gegel dah penah jmpe dah.kak ayu laa paling nak sgt2 jumpa.sbb dia paling misteri.hahaha.mana taknya,org lain semua ltk gmbr sendiri masing2 kat fesbuk,dia pulak semua gmbr lisa surihani.x penah langsung tgk muka dia!ingtkan selama2nya xnak tunjuk muka.rupanya tak...sorry ye kak ayu,selama ni suka buruk sngka kat akak...heee~


lps tu tak terduga hyun ada!haha.last2 minit aku ajk dia.yela,masa kenduri dak ijam ari tu dia x dpt dtg...so kali ni berharap gak dia ada...wakakaka.x sangka ko dtg jgk ye hyun...memula maluuuuuuu konon.hehhehe.ok je aku tgk ko td bha.:)lps ni jom deting!haha.


hyun, ko sgt tinggi bha...(ye,aku sdr aku pendek...hahaha)


aku paling lewat smpai.maklumler budak baru keja...tak berani lg nak kuar awal.tu pun kira awal gak kuar.kul 12.45 aku menyelinap kuar opis.tp tertinggal tren pulak.tggu next tren lmbt pulak.pulak tu stop kat satu2 tmpt lamaaaa sgt.waaa...dlm kul 1.05 kot aku smpai.diorg semua dah tunggu.masa jumpa diorg tu,motip sgt aku berdebar skit.menggigil skit kot...wakakakakka.


tp best la jumpa diorg wpun skjp.masa tak mengizinkan.amik gmbo pon sekeping je.lps ni jumpa la pas opis ke kan.leh lama2 sikit.:)


p/s:bila nak gather lg?hehe...


Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

hyunHMK said...

tu ler aku jadi bidang terjun datang kekeke.. semua memalu bha.... kekekeke

miss yanyan said...

aku pon memalu kan?hahaha

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "gathering lagi!!!"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Thursday, April 14, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com