jumpa geng ang ang lagik...

as-salam...


atas permintaan queen_aurora@que adams,geng ang2 berjumpa lagik.teringat que pm aku kat fb,dia mintak nak jmpe aku & geng2 lain.dia ckp kalu aku xde,dia xnak jumpe diorg.motip sgt kan?mcm aku ni org penting pulak.haha.aku tak kisah je,asalkan kat KL Central sbb tu je tmpt yg tak brp jauh dr ofis aku.


aku bajet nak kuar kul 12.45.tp tiba2 manager aku ada kat blkg daaa...lps tu tiba2 dpt emel pulak suruh create ticket baru.waaa...lambat sikit aku kuar,dlm kul 12.55...terkedek2 aku masa tu.nasib baik tren tak lambat sgt mcm ari tu,tp sampai dlm 1.15 gak la.masa tu que,kayam,toknek&kak ayu dah pun sampai.loli ckp mungkin sampai lambat sikit.kebetulan masa tu que trn KL,toknek melarikan diri dr jaga anak org,haha...kak ayu pulak cuti & kayam setau aku tak kerja lg.kira aku je yg kerja td.


tgh2 mkn loli sms ckp dia mgkin lmbt sbb kwn dia yg dia ajk dtg sekali lmbt la pulak.aku kul 2 nak kena blah dah sbb nak masuk kerja blk.tak dpt aku jmpe loli.tp xpe,aku kan dah pernah jmpe dia sblm ni.hehe.memula loli nak U-turn blk sbb dah lmbt.rupanya dia ingatkan semua nak kena chow kul 2.naseb baik aku kasi tau yg diorg sume x keja.so loli tak jd patah blk.rupanya diorg lepak sampai 5 ptg!waaa jelesnya aku xde.sob3...


dlm ramai2 td,kayam je x penah jumpe lg.kalau ari tu kak ayu yg misteri,kali ni kayam pulak.dia pun spesies mcm kak ayu jgk,tak ltk gmbr kat fb.akhirnya dpt jgk tgk muka dia.ahaks.


paling tak menahan td bila kak ayu & toknek bgtau nama betul diorg td.haha sgt kelakar sbb mmg lain bebenor dr yg diorg letak kat forum/fb.adehh sbr je la.aku je kot yg nama betul.haha.tp que ngan kayam taknak kasi tau nama diorg td.motip sgt kan?


apa2 pun best lepak ngan diorg td wpun kejap gila.(aku je la,yg lain tak).thanks kayam sbb belanje kepsi td.lain kali kalu jmpe lg aku lak belanje.:)


p/s:mlm ni mau lepak ngan que lg.tak sbr nak gosip!haha.:D
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

QUE ADAMS said...

kekekekeke ............^^

miss yanyan said...

motip gelak je?haha

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "jumpa geng ang ang lagik..."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, April 18, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com