aku dah patut kahwin?.

as-salam...


aku nak kawen?ye ke?haha...takde laa...mana ada...betul ni...


sbnrnya lupa nak updet yg minggu lps,hari sabtu & ahad aku pergi kursus kahwen...tapiiiii....blm lg nak kawen yek...kwn aku,mashi ajk aku...dah lama dah dia ajk...mula2 mcm xnak pegi lg...yela,lmbt lg nak kawen kot...calon pon xde lg.tp bila pikir2 blk,baik pegi je skrg sementara ada kesempatan...yela,kot la lps ni harga dah naik ke.lgpun kalau nak tunggu ada calon baru nak pegi,ntah2 bakal aku tu nanti dah pegi dah...last2 aku pegi sorg2 jgk kan?


bila ckp pasal kursus kawen,ramai ckp,nanti part topik 'tu' sure kita semangat!haha,paham2 je la topik apa ye...tp xde pun topik pasal tu...yg paling hangat topik prosedur kawen...mana taknya,majoriti yg dtg kursus hari tu mmg dkt2 sgt dah nak kawen...dtg pun dgn psgn.(aku je xde psgn kot*nanges).so ramai la yg tnye mcm2 pasal prosedur2 nak kawen ni...takut la nanti tertinggal apa2 kan...


penceramahnya setakat blh thn je la...masa hari sabtu tu,best jgk penceramahnya.mmg kelakar habis la...hari ahad pulak,aku tertidur2...haha.sbbnya aku tak brp sht.selsema & rasa mcm nak demam.mlm tu aku telan ubat selsema,effectnya lama sampai ke esok.tu yg terlentok2 masa kursus.tmbh2 penceramah pun agak boring sikit.serius aku tertidur kjp.hahah.buruk perangai kan?


erm...habis kursus hari sabtu tu,mlm tu aku tidur,blh pulak aku mimpi ular!sampai skrg aku teringat2 mimpi tu.kalau sebut ular mesti dikaitkan dgn org nak masuk meminang kan?tp tu kalau kena patuk.aku punya mimpi mcm ni,aku mimpi kawan aku bela 2 ekor ular.seekor ular bsr,seekor lg anak ular...sgt2 halus anak ular tu.mcm ular lidi kot.dlm mimpi aku tu,tak disebut pulak ular apa.muka kwn aku tu pun tak jelas.tak pasti siapa.lg 1,dia bela seekor anak kucing yg comel.


dlm mimpi tu lg,aku dgn kwn aku pegi mandi dlm kolam/laut/sungai(something like that laaa).kwn aku bwk haiwan2 dia tu sama.aku warning kat kwn aku,jgn kasi ular2 tu dkt ngan aku sbb aku takut kena patuk.mcm tu je la mimpi aku.tak tau apa maksudnya.rasa mcm ada makna di sebalik kucing,ular bsr & ular kecik tu je.tp xtau apa.


aku pun saja2 la gugel.tp xde la jumpa yg betul2 menyerupai mimpi aku tu.aku search "mimpi nampak ular" je la.apa yg aku dpt mcm2.antaranya:


1) jodoh sudah dekat
2) akan mendapatkan jodoh atau disukai lawan jenis
3) ada org nak sihirkan kita (errkk seramnya)
4) akan disukai org banyak


hehe...xtau le yg mana satu betul.yg sbnrnya xleh caya kan sbb mimpi kan mainan tidur.gangguan syaitan je kot.(tp sbnrnya aku dok pikir2 gak smpai skrg...hahaha).


kalau pasal jodoh,aku x caya.mustahil la aku nak dpt jodoh dlm masa dkt ni.hehe.wallahualam~


p/s: harap2 mlm ni mimpi kawen dgn putera raja.hahaha.
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "aku dah patut kahwin?."
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, April 13, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com