terbatas...

as-salam..


lama pulak tak updet blog...sejak kerja ni mmg takde masa nak berblog...tambah2 bz ngan dangau??tau ke dangau tu apa?hehe..kalau aku rajin nanti aku cerita kat next entry...


aku nak cerita kisah menjaga batas...tp sblm aku nak cerita, aku nak bgtahu yang ni adalah pendirian aku...tak semua org sama...mungkin ada yg tak mcm aku...tp aku tak kisah je...tu hak masing2...so harap takde hal berbangkit...


mcm saspen je kan?hehe..ceritanya simple je...


ni perihal seorang mamat ni...dia ni mmg la sempoi, gila2...kelakar...selamba,...aku suka sikap dia yg selamba tu...tp bila dah TERlebih selamba, aku dah jadi tak selesa.


dia ni mcm selamba pulak bila nak panggil aku, dia mesti akan cuit bahu aku... bkn dgn aku je, ngan pompuan lain pun sama gak. gaya dia takde la mcm nak menggatal..tp mungkin dia nak samakan kitorg yg perempuan ni mcm sama jantina dgn dia, sbb tu dia tak kisah. tp aku yg kisah... 


aku ni takde la alim ke, pakai tudung labuh ke...secara jujurnya, kadang2 ada gak aku ter'miss' solat....tp bila umur dah makin meningkat ni, kalau blh aku nak jaga batas. kalau sblm ni aku jns selamba jgk bertepuk tampar dgn lelaki ke, jumpa artis lelaki nak salam ke..tp skrg aku nak elakkan benda2 tu...jumpa remy ishak baru ni pun aku tak salam....


berbalik kepada cerita mamat td...sblm ni pun sama ada dia sedar atau tak, dia pernah nak panggil aku dgn cara tepuk peha aku...peha weii..kalau bahu tu bulehh laaa lagiii nak terima..ni peha?ermm...sjk dari tu mmg aku mengelak nak dkt dgn dia...tp dia ni duduk sblh aku pulak kat ofis...mcm biasa la..bila nak tnya aku ke, panggil ke, dia akan cuit bahu aku....selama ni aku diam je sbb aku tak suka gaduh2...tambah2 kat ofis kan...nnti org kat ofis dgr diorang ckp apa pulak...


tp baru ni aku dah tersound dia...masa tu mcm biasa dia cuit bahu aku...aku pun terjerit laa "wehh blh tak ko jangan pegang2 aku??"


dia apa lg, sound aku blk.."ko ni kenapa? takut dgn lelaki ke?"


bila dia sound aku mcm tu terus aku terdiam. pandang dia pon tak...aku tak nak balas blk sbb nanti jadi gaduh lak...sejak dari tu mmg aku tak ckp ngan dia...salah ke aku nak jaga batas? aku sentap abis bila dia bls mcm tu...aku bkn takut dgn laki tp aku nak jaga batas...tak nak sentuh2...


org lain mungkin tak kisah kot...tp aku kisah...walaupun mesti ada korang akan ckp, alaa lapik kan? tp ntah, aku mmg nak elak dari sentuh2 ni...


ermm...terlebih selamba pun tak best gak kan?


p/s: kalau blh bila aku ada pakwe nanti pun aku nak elakkan dr pegang2 dgn dia...aku tak nak ckp "TAK NAK"...aku nak ckp "KALAU BOLEH" sbb syaitan ada di mana2 utk menghasut manusia....kadang2 kita terdorong oleh nafsu...aku tak nak ckp bsr sbb tkt nnti aku ckp tak serupa bikin...sbbnya aku dah jumpa ramai kwn2 aku mcm tu...dok ckp "aku dgn bf aku jns tak pegang2...blablabla"...tgk2 selalu je tgk dia pegang2... so aku xnak la aku jd mcm kwn aku tu jgk...sbb tu aku elak dari ckp bsr...harap benda ni tak jadi kat aku....:)
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

::MRSfie:: said...

aku pon tak suke lelaki pegang.. rase lain.. mgkn sebab dulu kite pernah sek perempuan.. so rase nak beramas mesre dgn lelaki tu kurang..

miss yanyan said...

aku ok je kalo nak close2 ngan laki ke..bergurau senda ke..tp aku xnak la sampai sentuh2 ni..mmg nak elak la..laki tu pon kena la hormat pendirian aku kan?tak semua org sama..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "terbatas..."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, April 11, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com