updet lagi??

assalam...


updet lg utk hari ni?hahaha...hari ni aku takde kerja...ada je tiket baru masuk tp telefon tiba2 rosak...sbb apa ntah. so takleh nak guna. dah repot 2,3x dah tp org berkenaan tak dtg tgk lg. adehhh...so aku dgn kwn aku yg share telepon ni rilek je la ari ni...


dlm kerilekan aku, aku main la internet. tp busan jgk sbb hari ni mcm suram je forum. ramai bz kot. standard la hari isnin kan. so aku berblogwalking la.


aku suka gak baca blog minah ni. suka tgk dia sbb comel + entry dia menarik. td terjah jap blog dia, ada dia tls pasal henpon HTC Desire S.


HTC Desire S Specification

aku skrg kan konon2 laa mcm nak tukar henpon. baca review pasal henpon ni mcm best gila la. tgk harga RM1500++. wahhh, dekat sbln gaji aku. sah2 takleh beli lg. sob3. 1st gaji full aku baru ni tggl ciputttt je sbb aku setelkan hutang yg berlambak2 spjg 3 bln aku menganggur. hutang kakak la, hutang abg la, duit netbook, ptptpn, motor... nanges sgt2. tiba2 rasa nak jual skuter aku tu. sapa nak beli? haha. dr aku tak guna kan, baik jual je tak? dpt gak duit. huhuhu.

takpela, keluar air liur dulu la tgk enset ni. mungkin lmbt lg kot baru nak tukar. guna je la yg sedia ada dlu kan selagi leh guna. jgn membazir! (harap2 aku berpegang teguh dgn kata2 ni. hehehe).


p/s: duit sikit gila dlm akaun bank sah2 lambat lg baru leh kawen. muhahahaha. 

Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "updet lagi??"
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Monday, May 09, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com