perlu ke jumpa doktor?



assalam. tgk jari aku tu. yang aku bulatkan tu. mcm ada sesuatu je dlm kuku aku tu. sbnrnya dah lama perasan mcm ada something dlm kuku aku tu. mula2 tak amik pot sgt. tp lama2 rasa mcm sakit lak. bila tunjuk kat kwn2 & mak pak aku, depa kata tu selumbar. aku pun xtau bila masa selumbar ni masuk dlm kuku aku tu. perasan2 je dah mmg ada.


persoalannya perlu ke aku jmpe doktor? mak pak aku suh g klinik sbb kata depa kalau dibiarkan nnti makin membesar & membengkak. aku mcm takut lak nak g klinik. sbb aku bayangkan kuku aku akan dicabut. erkk ye ke? hahahaha. ntah, aku dpt rasa yg benda ni akan sakit gila2. waaaaa. tak suka!


tgkle kalu aku rajin aku g la klinik nanti. sob3.




p/s: bab g klinik mmg aku tak rajin. kecuali kalau nak mintak MC. hahaha.
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "perlu ke jumpa doktor?"
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, May 17, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com