kisah henpon lagi...

assalam...


aku nak beli henpon baru ke? haha...takde pasal... saje je nak ngadu... makin kritikal la pulak bateri enset aku ni... biasanya sblm tidur mmg wajib la aku charge henpon, lps tu dia akan thn sampai mlm esoknya. kiranya thn paling lama 24 jam la.


tapi smlm masa kat ofis, kul 3 mcm tu dah dgr warning battery low. pelik je... padahal mana  ada guna sgt pun. dah le abg aku tgh sms masa tu ckp psl nak hantar katil kat aku. tgh2 sms tu blh lak terpadam terus. waaaaaaa. terus aku call abg aku guna telefon opis.


aku mntk abg aku hantar katil pas maghrib sbb nak jumpa Q mlm td. so tak nak la lewat2 sgt dia hantar. abg aku ckp ok je.


abis keje kul 5.30 smlm aku terus chow nak blk. sampai salak selatan aku singgah buat duplicate kunci dulu. lps tu g beli sup meletup pulak. dkt2 kul 7 baru sampai dkt apartmen aku duduk tu.


smpai situ terkejut aku tgk abg aku dah ada. dia ckp dia call aku byk kali tak angkat. yela, bateri kong kan. abg aku ckp dr kul 5.15 dia dah tunggu aku kat TM nak bwk aku blk. ya Allah kesiannya. geram btl ngan enset ni. waaa. mcm tau2 je kan aku dok mention2 nak beli enset baru. dia pun mcm saja je makin merosakkan diri. choyyy.


charge2 je enset aku mlm td, tgk berlambak2 sms dr abg aku. stat dr dia ckp dia tunggu kat TM la..kat LRT la..dia ckp dia call aku byk kali tak dpt la. aisehh. kesian beliau. huk3.


start ari ni aku bwk charger g opis. nanti nak beli charger baru la, nak letak kat opis 1 so takde la bwk hari2. huk2.




p/s: wahai enset, kalu nak meragam lg biar la lg 4,5 bln ye... ^_^
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

Unknown said...

Jom pakai iPhone.. Celcom mcm tawar pakej menarik, sila gi website celcom.. Rasanya affordable

miss yanyan said...

ala..aku pakai maxis..xmo tukar..huks..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "kisah henpon lagi..."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, May 11, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com