baru ringan henset!

assalam...


ringan?ringan apa?hehe. ptg td saja belek2 inbox. rasa mcm dah beriban2 sms dlm inbox. masa ni aku terpikir, mungkin ni la penyebab enset aku jd 'berat'. sblm ni aku penah citer yg enset aku sgt2 slow masa nak baca new message. maka aku pun nak delete la semua sms dlm enset aku ni. masa belek2 sms tu ternampak lak sms dr lelaki itu. so mmg ptt la aku kena delete semua. nak buang memori lama. ekekekeke.


gila tak ada 3615 sms? semua dah berjaya aku delete. take time gak masa nak buang. ada la dlm 15 minit kot. skrg dah kosong! yeah. baru laa 'ringan'. org sms aku, lajuuuu je dpt baca. 


lain kali sebulan sekali aku nak kena la kosongkan inbox aku. ehh sebulan sikit je kot sms aku dpt. sapa laa yg nak sms aku kan?hak2. ntah2 setahun baru cecah riban2. hehe.


so skrg ni dah tau dah kenapa enset aku melambatkan diri. huk2.


p/s: baru dpt berita yg bapak sedara pupu aku (sepupu mak aku) meninggal eksiden. Alfatihah. seram dgr cerita pasal eksiden ni. huhuhuhuh.
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "baru ringan henset!"
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Sunday, May 29, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com