saja2 updet...

assalam...


disebabkan aku sampai awal hari ni aku saja2 la nak updet wpun takde cite baru...hahaha...


hari ni aku awal pulak. sepanjang minggu lepas aku asyik lmbt keluar rumah je tp sampai awal jgk kat opis. biasanya aku sampai mesti punch jam 07:58 am. biasanya keluar rumah jam 7. paling lambat kul 7.15 la. biasa aku kunci jam pukul 6.15am.


hari ni aku saja set jam kul 6 am sbb mlm td rasa mls pulak nak iron baju. so nak iron pg ni. bila alarm henset aku bunyi je pukul 6 tu, aku terjaga tp aku mcm mamai semacam je. aku termenung atas tilam aku tu lps tu aku pk, "eh hari ni keja ke?hari isnin ke hari ni?". agak lama jgk aku pk. haha. aku pun heran kenapa. agak2 dlm 2,3 minit lps tu baru aku tersedar. aah hari ni keja. adehhh mesti sbb mimpi yg agak tak best smlm buat aku mcm tak betul pg ni. haha.


bgn je terus iron baju, mandi, solat subuh, bersiap2 semua. tgk jam awal lg... baru kul 6.50 mcm tu. so aku pun bancuh la air dlu. minum dulu sblm keluar. sempat lagi beli nasi goreng dkt bwh rumah aku tu nak bwk g opis.


hari ni aku bernasib baik. sampai je stesen kat rumah aku tu, train terus dah ada. lps tu kat masjid jamek pun sama. sampai je situ train terus dah ada. maka awal la aku sampai kat opis ari ni. punch jam 7.50 am. wahh. 


so sementara tunggu opismate aku sampai nak bekpes sama2, aku pun tulis le blog. ngeh3x. 


p/s: smlm mak aku mms. bunga yg kami adik beradik buat delivery kat dia sempena hari ibu dah sampai. :)
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "saja2 updet..."
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Monday, May 09, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com