HAHAHAHAHAH

dengan ini aku nak menyatakan yang aku dah REJECT dia. motip suka? huhuhu. mls laa nak cerita kat sini. nanti mcm mengaibkan org pulak. hanya que, hosmet aku & opismet aku je tau kenapa. aku mmg dah pk msk2. bila aku citer kat diorg pon, diorg sokong aku. 


memilih ke aku? haha. mmg la kita ptt memilih. takkan nak main rembat je. means, bknnya nak yg kaya, berharta, kacak ke apa. maksudnya, xkan nak pilih penagih dadah ke, perompak ke kan. ni laa yg dimaksudkan dgn memilih kan. 


tp org ni bknle salah satu antara yg aku ckpkan td. dia ada kerja. tp ada la sbbnya aku xleh terima. biarla aku & kwn2 rpt je yg tahu. hakhak. lega gila dpt bgtau dia psl ni td. nasib dia ok walaupun mula2 tak ok. kahkahkah. kelakar lak aku rasa.


takpe, jgn terburu2. bukannya desperate pon. rilek2 sudah. Tuhan dah aturkan utk kita. sama ada cpt atau lambat je. 


kat dia pon aku ckp, kalau ada jodoh tak ke mana, kan? :)


so kitorg kwn je la. no feeling2. hahahaha.


sekian, terima kasih!




p/s: kejam gak aku ni kdg2. wakakakakka.
Terima Kasih baca KISAH aku.

12 penyibuk:

hyunHMK said...

rugi ler ko bha huhuhu

miss yanyan said...

apa yg rugi? aku x rasa rugi pon.. hahaha

btw, mula2 dia mcm leh terima.. tp pastu mcm gadoh2 lak ngan aku.. xleh terima lak tiba2.. motip?

dia gak yg ckp kat aku, "cinta tak boleh dipaksa"

tp motip nak mrh2?? hahahhahaha.

jahatnya aku.

hyunHMK said...

tapi aku terpikir gak.... mata budak laki tu juling ke bha???????? keekkeekkeke


lariiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkk

miss yanyan said...

hahahahahhahahahahahahhaha

bkn pasal rupa la wehhh... adalahh sbbnya aku reject dia bha.. hahaha jahat ko..

FEENA ZAIN said...

amboi....sape tuh...x story pon eh

miss yanyan said...

erm.. nak story ke? nnti kita chat ye laling?:)

mummyizz said...

ko bkn kijam kdg2..tapi, mmg kijam sgt hahahaha

miss yanyan said...

kekupu said...
kejam terpaksa weh.. hahahahhaha.. dia still lg sms aku bagai.. xleh terima sgt aku tolak tu.. hahahahhahah

mummyizz said...

ko cakaplah ngan dia mak ko kat kg dah carikan calon

miss yanyan said...

hahahhaha...gud idea gak tu.. aku dah thp kerimasan ni.. dok lg lyn aku mcm couple.. terpaksa terus terang lg smlm.. adehh..

QUE ADAMS said...

kalo xde jodoh camner ? merana ? gulppp . ;wink2

miss yanyan said...

hahahha.. aku mmg xleh blah ayat dia yg tu weh..

"tu kalau ada jodoh.. kalau xde??"



choyyy...

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "HAHAHAHAHAH"
12 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Thursday, December 01, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com