cerpenku!!

Salam..


smlm aku & chepah dok citer2 psl drama2 skrg yg jln citenya msti nak sama je semua. tak habes2 kisah kawen kontrak ke, terpaksa ke.. busan sudah! then, kami mengimbau blk zmn dulu2. 


masa sekolah, aku suka sgt tls cerpen. chepah pon minat yg sama mcm aku. so kitorg selalu la tls cerpen siap letak gmbo artis lg konon2nya watak dlm cerpen tu la. haha. kelakar bila ingat blk.


aku mewarisi bakat dr bapak aku. bapak aku pun suka menulis. byk cerpen jgk dia penah tls. aku teringin nak tls novel. byk kali buat. tp mesti terputus tgh jln. haha. sbbnya, novel kan citernya mesti pjg. so bila dah tgh2, mesti aku akan hilang idea. wakakakak. so cerpen je la yg aku biasa tls. masa sekolah subjek bm penulisan la yg paling aku gemar. mesti skor punya la. hakhak.


masa thn 2008, masa tu aku semester last kat U kot kalu x slp, aku ada hantar cerpen aku kat web http://penulisan2u.blogspot.com . blog ni mmg mengalu2kan sapa2 utk hantar cerpen kat situ. so, aku ngan chepah pon hantar la cerpen masing2. tak sangka smlm chepah pegi geladah blk blog tu cari blk cerpen yg weols hantar. stlh 3 thn, aku baca blk cerpen aku tu. haha. ni la satu2nya cerpen aku yg ada lg sbb submit kat situ. yg lain ntah ke mana. dah lama gila aku tak menulis. dah tak rasa dah. mls pun ye gak. otak pon dah berkarat. haha.


sapa2 yg rajin tu klik la sini baca cerpen aku yg x seberapa tu. gelak2 aku smlm bila baca blk. haha.


http://penulisan2u.blogspot.com/2008/01/cerpen-yang-berlalu-biarla-berlalu.html

entry lps ni kalau aku rajin aku copy paste kat blog aku ni. chow.




p/s: teringin gak nak buat skrip drama tp idea nan hado! hahaha.
Terima Kasih baca KISAH aku.

4 penyibuk:

mashi said...

berjiwa seni kome ni

miss yanyan said...

HAHAHHAHHAA... seni laa sgt kann..

MommyIZZ5 said...

ada kesenian jugak ko yer..bagus2

miss yanyan said...

hahahaha ko ada baca ke? nnti sok ke aku letak kat blog. hahaha

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "cerpenku!!"
4 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, December 21, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com