confuse??

aku tak tahu apa yang aku buat ni betul ke tidak.
aku tak tahu keputusan yg aku buat ni di luar jangkaan atau tidak.
aku tak tahu benda yang aku buat ni menggembirakan aku ke tidak.
adakah aku terlalu cpt buat keputusan?
apa2 pun hakikatnya aku dah pun terima.
ya, aku dah terima!
tak tahu nak kata ni kerja gila ke tak.


sampai skrg aku keliru lagi. dari hari aku buat keputusan tu sampai skrg aku dok tertanya-tanya lg,


"ye ke aku ni?"
"betul ke tak aku ni?"
"serius ke main2 ni?"


apa2 pun aku serah kat takdir je la. tak nak terlalu berharap. apa pun yang Tuhan rancang aku terima seadanya. 


aku 50-50 lg. 








p/s: shhhhh.
Terima Kasih baca KISAH aku.

8 penyibuk:

♥ iLi ♥ said...

erk?! de org masuk merisik ko ke?

*jeng jeng jeng...

miss yanyan said...

uiks..sapa lak yg merisik aku? xde2.. haha

hyunHMK said...

AMBOI DAH TERIMA SI DIA KE????????? HAHAHAHAHA

miss yanyan said...

aah hyun..aku dah terima lamaran mak ko..ko kena redhooo..sob3x

mummyizz said...

semoga kekal bahagia selamanya...korang jgn lupa jemput mummy...^_^

miss yanyan said...

ofkos mummy.. hadiah harus besar2 utk kami berdua.. sobsob..

QUE ADAMS said...

se se se seeemoga bahgierrrr ........

miss yanyan said...

harap que bertabah dgn keputusan yg aku amek ni.. aku pon x sangka ni.. sob3x..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "confuse??"
8 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, November 28, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com