keinginan... kesabaran.

hurm..


sesi luahkan perasaan.. walau aku tau jwpnnya mesti kena sbr..sbr..


sbnrnya tgh dok tunggu... bila laa nak dpt keja permanent + gaji byk. lately ni ada keinginan nak beli kereta. jeles tgk kwn2 dah ada kereta sndiri.


kalau kat KL ni x kisah pon xde kereta. pepaham la kan, jln KL. sesak yg amat. kwsn umah sewa aku tu pun ssh nak parking. lg pun, selagi leh naik LRT g keja, selagi tu xyah nak ada kereta. buat membazir duit minyak bagai.


tapi.. bila blk Ipoh, terasa mcm 'patah kaki'. xleh nak jln2 ke mana. xleh nak g beli brg2 di saat memerlukan. xleh nak bwk mak g tesco. byk kenduri kendara kwn2 aku terlepas sbb xde transpot punya psl. xkan nak hrpkan kwn2 je kan. aku sendiri pun rasa segan. sudahnya duduk umah je la kan. paling x best tu la, x dpt nak g kenduri kwn2. yg mana kwn2 x brp close tu, x kisah sgt la. kalu thp besfren or classmate, terpaksa gak mintak kwn dtg amik jgk. aku redho je la kalau kenduri aku nanti x ramai dtg. haha.


kalau ada kereta leh bwk mak jln2. huhu. xpela, xde apa yg leh aku ckp. just, sabarlah wahai hati. 




p/s: adakah aku akan beli kereta idaman aku sejak dlu tu or dah ubah pikiran nanti?
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

QUE ADAMS said...

Ermm .... chayok3

miss yanyan said...

perjalanan masih jauh..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "keinginan... kesabaran."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, December 26, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com