perempuan itu...

hoi perempuan.


mula2 aku ok nak jd kwn ko sbb konon nak rptkan ukhwah (konon).
mula2 aku tgk ko ok je. leh jd kwn ni. 
ko byk kasi tips kat aku, nasihatkan aku, bg sokongan kat aku.


tp kan perempuan.


rimas aku ngan ko la smlm.
soooooo annoying.
kenapa sume benda ko nak tau ha perempuan?
aku g mana, wat pe, brp lama, tgk wyg cite ape,
nak tgk pic la pulak...
aku xnak tunjuk, ko merayu2 bagai..
elehhh. 


menyampah la aku tiba2 ngan ko perempuan.


pe tujuan ko ha?


konon nak tnjuk ko baik sgt, x ksh & leh terima aku?
mcm tu?
tp hakikatnya semua benda ko nak korek dr aku kan?
cuba ko letakkan aku kat tmpt ko.
apa ko rasa?


berambus la perempuan oii!




p/s: emo tiba2.haha.
Terima Kasih baca KISAH aku.

6 penyibuk:

MUMMYIZZ said...

kup sabo,adakah perempuan itu aku?
oh aku akan pergi jauh darimu ^_*

miss yanyan said...

yaa engkaulah perempuan itu. get lost!! haha

MUMMYIZZ said...

tapi, aku akan setia disini...aku nak korek biji mata kau wakakaka

miss yanyan said...

pttle mata aku sakit..ko laa puncanya..

Anonymous said...

pompuan tuh errr leh trime ko? gulp. n merayu rayu?dabel gulp. Something isnt right here. Triple glup glup glup

miss yanyan said...

propah je pompuan tu. meluat aku!

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "perempuan itu..."
6 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, February 28, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com