8 FEBRUARI 2012



selamat...selamat hari jadi..


yuhuu.. smlm hari jadi aku yg ke.. err..


makin bertambah usia aku.


walaupun ada rasa sedih atas pertambahan umur (motip?) tp aku ttp bersyukur ya Allah diberikan kesempatan utk hidup lg setahun di muka bumi ni.


terima kasih Tuhan beri aku peluang ni. kalau aku tak diberi peluang mungkin aku tak sempat utk menjernihkan dosa2 aku yg dah bertimbun ni.


aku dah 26 weh! thanks kepada lebih kurang 150 org yg wish kat fb smlm. walaupun kalau ikut peratus drpd jumlah kwn yg aku ada kat fb tu adlh sebanyak 19% je, tp jumlah tu dah terlebih byk dah bg aku.


tu la gunanya teknologi skrg. dah ada social network mcm fb tu. cuba kalau takde fb? aku rasa jumlah yg wish brp kerat je kan. sbb biasanya yg ingat besday seseorang tu kalau org tu yg rapat dgn kita or org yg paling bermakna dlm hidup dia. btl x? 


tq org2 tersayang dlm hidup aku sbb bg adiah. tp xde adiah yg paling bermakna selain dr kasih syg kan?


wish aku sempena umur 26:


1) nak bahagia dunia akhirat
2) hrp2 aku dpt berubah ke arah kebaikan
3) aku nak jadi sahabat yg baik utk semua org
4) taknak pk bkn2 sampai serabutkan otak aku
5) ofkos nak kawen. calon? erm. apa2 pun tunggu Tuhan temukan aku dgn jodoh aku tu. yg ada skrg pun blm tentu lg jodoh kan?


ok, sampai sini je, tunggu entry besday aku thn dpn pulak.


p/s: sedih bapak aku tak wish pun smlm.lupe letew.
Terima Kasih baca KISAH aku.

4 penyibuk:

mashi said...

semoga tuhan perkenan wish ko

miss yanyan said...

aminnn:)

QUE ADAMS said...

wish ko pun sdhh ader unsur kmatangan dsteww yerr. kipedap

miss yanyan said...

tenkiu2.. semoga wish tercapai.. aminn..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "8 FEBRUARI 2012"
4 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Thursday, February 09, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com