kerja bln puasa...

assalam...


bila bln puasa aku kena masuk kije awal... kul 8 gitu. maka aku kena kuar umah awal. kalau sblm ni, aku kuar umah jam 7.15, kul 8 aku smpai opis dah.


tp sempena bln puasa ni, kul 5.45 aku dah start mandi. gila awal kan. pas sahur aku tidur kjp (sbnrnya xleh tdo pon). kul 6.45 dah kuar umah. sampai opis kul 7.30. mmg awal.


disebabkan kuar umah awal:


1) kat luar tu gelap lg
2) jln pun lengang, x byk kereta lg
3) org x brp ramai dlm LRT. aku siap leh duduk masa dlm putra. byk gile seat kosong.


best gak g keje awal ni yek. hehe. blk pun awal gak kul 4.30. masa blk pun x ramai org. aku sampai umah kul 5.20 camtu, sempat g bazar jap. 


x beli apa pun. thn ni mmg xnak membazir. jimat ok. hehe.


ok selamat berpuasa. :)
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "kerja bln puasa..."
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, August 02, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com