busy day...

Ya Ampunnn... hari ni hari paling... paling...sibuk. tak pernah aku sesibuk mcm hari ni. kdg2 biasa la ada sibuk, ada free. tp hari ni lain mcm sibuknya.


dr pg, henset aku tak abes2 berbunyik. femes pulak ringtone aku hari ni. lps 1, dpt lg 1. uwarghh. sampai aku naik serabut. 


dahle doket mggu lps tak abes lg, dpt pulak doket baru. :( kebanyakan kes ssh nak settle. sbb ada mslh traffic congestion yg melanda seluruh malaysia skrg ni, so doket2 byk yg pending. 


aku baca status mmber2 ofis aku hari ni, diorg pun alami prob mcm aku. semua bz hari ni. dahle kalau blh nak kena habiskan doket sblm raya. mcm tak blh jerk. makin dkt nak cuti, makin byk prob yg dpt.


uwarghh aku x sbr nak cuti raya. fikiran aku melayang kat Ipoh je ni. dok menghitung hari je. nak cuti... nak cuti...


harap2 esok byk la doket aku dpt closed. baru aku leh rilek2. huhuh. siyes hari ni hari yg sgt... sgt... penat. dlm tren, masa berdiri pun aku leh nak terlelap2. sampai rumah je terus aku pengsan. aku jaga2 dah jam 6.30 ptg. mengucap pjg aku. ni pun kepala weng2 lagi. lps isya' mmg aku nak terus pengsan rasanya. 


4 hari lagi. bertabahlah.


p/s: hari ni ceria lg. hari2 nmpk si dia. ada kimia agaknya. hihihi.
Terima Kasih baca KISAH aku.

1 penyibuk:

FEENA ZAIN said...

bertabahlah...hehe

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "busy day..."
1 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, August 22, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com