Alhamdullillah....

assalam...


blk Ipoh baru ni, aku ngadu kat mak aku pasal kes batuk aku yg tak baik2. memula mak aku suruh mkn madu. madu kat rumah mak dah abis. so dia suruh beli. RM38 katanya. aku mcm ala2 kedekut gitu nak beli. xde bajet. muhahaha.


pastu, masa dok tgh2 tunggu waktu berbuka ngan mak, mak aku ckp kalau kita mohon doa masa azan berbuka InsyaAllah doa kita dimakbulkan. dia suruh aku doa supaya sembuhkan sakit batuk aku.


jd, bila azan berkumandang je, aku terus doa. 


"Ya Allah, sembuhkanlah batuk aku."


Alhamdullilah, dgn izin Allah... aku dah rasa lega skrg. batuk dah makin kurang. aku perasan smlm aku langsung tak batuk. setakat hari ni pun sama. aku nak tgk sampai blk ofis nanti. bkn apa, ada kemungkinan jgk aku batuk sbb sejuk kat opis ni. (ada kaitan tak?hehe). tp rasanya mmg dah OK. syukur sgt2. ternyata doa aku dimakbulkan. aminnn.:)




p/s: berharap doa aku yg satu tu dimakbulkan jgk. :)
Terima Kasih baca KISAH aku.

5 penyibuk:

hyunHMK said...

kan antara doa yg mustajab ialah antara waktu nak buka pose tu bha...

miss yanyan said...

yela time tu la..bak kata mak aku, time azan tu kita berdoa..ye x?

QUE ADAMS said...

alhamdulillah ....
aku lak sentiasa keliru ttg doa yg aku nak mintak. sob3

miss yanyan said...

kdg2 kita mmg perlu keliru..hehe

QUE ADAMS said...

keliruu aku keliruuu ... hahahaa

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Alhamdullillah...."
5 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, August 15, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com