aku rasa...

aku rasa mcm...


takde yg dpt paham aku...
takde yg tau apa yg aku nak...
apa yg aku rasa...
apa yg aku tak ingin...
takde yg pandai jaga perasaan aku...
takde yg tau jiwa aku bergelodak...
takde yg dpt baca perasaan aku...
takde yg perasan aku sdg emo...


walau aku cuba...


ceriakan hati aku...
tp rasa mcm tak mampu...
walau aku cuba cari jln penyelesaian...
tp tu semua tak dpt selesaikan mslh...


kdg2...


aku rasa baik takde perasaan...
sbb kdg2 perasaan tu menyakitkan...
aku mcm xnak tahu apa2...
sbb kdg2 kebenaran tu pahit utk diterima...


yg pasti...


aku penat...
dgn kerja yg byk tak selesai2...
dan keadaan kesihatan yg tak mengizinkan...
aku serabut...


aku mcm xnak pikir apa2...
tp keadaan membuatkan aku berfikir semula...
dan menjadikan jiwa aku sakit...


bila semua ni nak berakhir?
aku masih menunggu...


:(


p/s: rasa mcm lambat sgt nak tunggu jumaat. lg 2 hari aku kena tadah telinga, melontarkan suara, melayan kerenah org yg ntah hapa2... memedihkan mata baca emel yg byk... semua tu buat aku penat.
Terima Kasih baca KISAH aku.

1 penyibuk:

hamzah ian said...

sabar sabar

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "aku rasa..."
1 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, August 24, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com