tahniah ju!!


assalam...

tahniah buat my bespren ju atas kelahiran baby boy nama Muhammad Al-Fatih sabtu baru2 ni...

ni 'anak buah' aku yg 1st la kira.. maksudnya, 1st kwn (bespren) aku yg dah ada anak. sblm ni ada je kwn2 aku yg da kawen n dah ada anak tp diorg kategori kwn biasa2...tak brp rpt... ni bespren aku dr sekolah rendah. 1st bff yg kawen n dah ada baby.

husband ju kebetulan 1 opis ngan aku (masuk lmbt sikit dr aku). so aku lebeh kerap jmpe husband dia berbanding dia lak (sila jgn slh phm).
setiap kali aku lalu je meja haris (husband ju), mesti aku akan tanya,

"ju bila nak beranak?"

hahha. takde soalan lain daaa. smpai naik letih kot haris nak jwb. last2 haris ckp, 

"nanti kalau dah beranak aku kasi tau la ko"

muhahahha. sabtu baru ni, aku dpt sms dr ju ckp dah selamat melahirkan baby boy jam 7.36 pg seberat 2.9kg. tu mesti haris yg tls sms tu. takkan ju kot. heheh. tak kisah le sapa. apa2 pun baby n maknya selamat.

ntah bila aku leh tgk baby tu. ju mesti berpantang kat Ipoh. aku xtau lg bila nak blk Ipoh. harap2 ju blk sini cpt leh aku g umah dia. hehehe.

bestnya ada anak dah kan? aku bila lg? hahahaha.

p/s: haris ckp sgt tragis masa tgk ju melahirkan anak. so suami2 di luar sana sila pahamkan isteri anda. bsr woo pengorbanan seorang perempuan ni. :)

Terima Kasih baca KISAH aku.

3 penyibuk:

mashi said...

tahniah2 hehehe

QUE ADAMS said...

beshnye lau ader anak , huhuhu

miss yanyan said...

mashi: x sbr tgk anak ju..
que: sila cpt kawen..huhuhu

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "tahniah ju!!"
3 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, July 19, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com