cuti...rehatkan diri...

assalam...


stlh pikir2...aku cuti gak le ari ni...gunakan peluang yg ada...lgpun mlm td mmg aku sakit kepala sungguh2... sbb tak cukup tdur nye psl la ni... adakah balasan cash? ampunnnn...


tp mmg siyes la smlm aku mcm weng sikit. pas lunch smlm aku bantai tdo smpai ptg. pastu mlm aku jaga, main intenet + tgk muvie. stat dkt2 kul 11 aku mcm weng. badan rasa x sht + nak selsema. dahle x mkn. mls lak rasanya nak menapak trn bwh beli mknn. huhuhu.


mlm td kul 11 aku mau tdo tp xleh tdo. ssh btl mata nak pjm padahal kepala sgt weng. so aku mkn ubat selsema. pas je mkn ubat tu terus kepala aku berpinar2. mata mcm xleh bkk dah rasa. mmg aku terus pengsan smpai pg. huhuhu.


ari ni hosmet aku cuti gak sbb ayah dia nak dtg. dia masuk bilik aku kul 7 lebeh cmtu tnye x g keja lg ke. aku ckp la mc lg sbb sakit kepala. huhuhu. pastu aku smbung tdo blk.


dlm kul 10 lebeh aku jaga sbb terbau aroma masakan hosmetku. waaa sdpnye bau. aku bangun terus g gosok gigi bagai. then dia masuk bilik aku kata nak keluar & tggl lauk utk aku mkn. huhuh. tq2.. pastu dia tnye psl hari aku blk lmbt tu.


"ari tu adik tak blk adik tdur umah sapa?"


erkk...dia perasan rupanye. seb bek aku x tunjuk panik dpn dia. aku jwb aku g tdo umah member. huhuhu. ampunnn. aku ckp le aku x dpt cntct dia sbb bateri hp kong. mmg kebetulan pun bateri aku padam ari tu. dia pun ckp dia call aku x dpt. risau katanya. dia ckp kalu aku blk lmbt cmne pun dia msti perasan punya. ya ampunnnnnnn. kalu dia tdo bilik sure xtau kan. huhuhu. seb bek pastu dia dah x tnye apa2 dah. terpulang la dia nak caya ke tak. nanges lebatttt.


disebabkan ari ni cuti, aku nak kemas2 bilik aku yg bersepah sbb besi tmpt gantung baju2 aku tu tumbang. huhuuh. asyik tumbang jerk. tak stabil kekdahnya. nak beli almari xde bajet lak. waaaaaaa.


mlm ni mau g tgk harry potter bersama 2 makhluk itu. aku tak pernah tgk langsung cite tu. mesti aku blur kang. mohtip sgt aku kena teman dak que tu. mohtip sgt que & hyun takmo tgk berdua? sob2x. seb bek plan aku nak g putrajaya x jd tau. huhuhuhu. 


plan utk jaga anak2 kakak aku x jadi lak. ada sbb yg tak blh dielakkan. huhuh. 




p/s: aku saspek ada resdung. waaa...toyak lebat.
Terima Kasih baca KISAH aku.

4 penyibuk:

hyunHMK said...

motip toyak lebat aku xsetuju bha........*curse

miss yanyan said...

apa yg ko x setuju?nanges

hyunHMK said...

toyak lebat aku dah patenkan.. xleh sapa leh pakai

miss yanyan said...

kekekkeek..xde watermark pong...kui3x

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "cuti...rehatkan diri..."
4 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Friday, July 15, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com