mamat ego...

assalam...


haha...lama tak terserempak dgn mamat ego ni...hari ni terjumpa balik. sbnrnya dah lama rasa mcm nak story sini tp pikir blk, tak penting kot. tp hari ni saja la nak citer.


mamat ni leh dikatakan agak hensem la. tinggi, smart. aku pun leh cair kot. ngahahahaha. aku selalu jgk la kebetulan naik LRT sama dia. tak pasti dia dtg dr mana, tp yg pasti aku perasan dia naik sama aku kat masjid jamek & turun pun sama aku kat kerinchi. tp tak sure la dia 1 company dgn aku ke tak. rasa tak kot.


kenapa aku ckp dia ego?


haha. 1 ari ni, aku berdiri sblh dia kat dlm tren. mamat ni sgt2 control hensem. mmg takleh blah la tgk muka dia. mmg la hensem kan. tp xyah la control2 sgt mcm tu. menyampah pun ada. haha. then, tren tu bergoyang lebeh kot masa tu, dia nak terjatuh kat aku. mmg hampir2 terkena dah. badan dia dah terkena badan aku sikit. tp dia leh wat selamba. dia bgn blk pastu tgk aku ngan muka berlagak. bkn nak mintak maaf ke apa. tp sempat lg control hensem tu. adehhh sbr je la. siyes xleh blah. haha.


td pun aku kebetulan berdiri sblh dia gak. smpt gak la aku menjeling2 sikit kat dia. mmg control abis beb. betul2kan tali pinggang la, goyang2 kaki la. muka ala2 berlagak sikit. xleh blahhh. wakakakkaka. jln pun control nak mampussss.


takpela, asalkan dia bahagia. hakhak.




p/s: teringat kwn aku cite baru ni, ada sorg mamat hensem ni berlanggar dgn sorg makcik buta. mamat tu terjatuh sikit. pastu dia leh maki2 makcik buta tu. hanjeng btl perangai dia. muka hensem pon tarak guna kalau hati tak hensem. jgnla sbb awk tu hensem, awk kena control macho. eiii sumpah seranah aku dgn org mcm tu.
Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "mamat ego..."
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Monday, June 20, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com