aku idamkan benda ni!! uwarghh!!

Erm.. ekceli dah lama mengidam nak ada kamera. dr zmn U lg. ingt lg masa tu henset yg berkamera & ada mp3 baru popular. dan masa tu jgk aku teringin nak ada kamera ataupun mp3 player. aku ingt lg aku tanya rumet aku,


"nak beli mp3 player ke, kamera ke atau henset yg ada kamera&mp3 sekali?"


tp last2 aku beli mp3 player. maklumler student xde duit lg masa tu. mp3 player brp rgt la sgt.


tp bila dah keja, dah tak terasa lak nak beli kamera. so lama2 benda tu dah berkubur. tp lately ni terasa mcm nak ada blk.. sbb aku skrg rajin hangout. so terpikir la, kalu ada kamera kan best. dpt rakam semua kenangan indah. chewaaahh. (konon).


aku xde bajet byk nak beli dslr. bg aku kamera digital biasa pon dah ok dah. tp ramai kwn2 aku ckp, alang2 nak beli kamera, baik beli dslr terus. tmbh sikit je duit dah leh sambar. ermm.. btl gak. tp kena ikut kemampuan aku gak la.


baru ni survey kat mines. org kedai tu promot canon dslr 1100d.



siyes beb aku jatuh cinta ngan kamera ni!! cun giler kot. pas tgk kamera ni baru aku perasan ada iklan yuna jd duta kamera tu. kamera ni la yg dia guna. kaler pon sama, merah. ada 3 kaler je kot kalu x slp aku. merah, coklat & hitam. bg aku, merah ni yg paling cantik.

aku survey2 psl kamera ni kat forum & internet, ramai jgk ckp kamera ni best. lg la aku makin membuak2 nak beli.

harga kat kedai tu RM 1,799. ermm bajet xde. (nanges lebat). disebabkan nak jgk beli, aku ajk mmber2 ofis main kutu. nasib baik diorg semua setuju. dpt gak aku duit. (padahal sama gak mcm pnjm duit org hehe). ermm tp still x cukup lg ni. syg nak guna duit simpanan. aku ni dahla jns ssh nak menyimpan. tambah2 pulak baru ni baik moto & byr balance duit moto dah brp kan. aku harapkan moto tu dpt dijual je ni. kalau ada buyer terus aku sambar kot kamera ni. hehe.

tp nak survey2 gak kat kedai lain. mana tau dpt yg murah byk dr yg aku tgk tu. kalau ada mmg x fikir pjg kot. terus aku sambar. heheh. tp, bila? ermm.


p/s: ada sapa2 nak adiahkan kat aku x? haha. (jgn nak mimpi)

Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

:: cikNuurul :: said...

teringin gak tapi xberkemampuan lagi,.wuwuwuu

miss yanyan said...

tu la...sama la kita.. main kutu pon lom cukup lg ni..uwaa..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "aku idamkan benda ni!! uwarghh!!"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, November 02, 2011
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com