!st bisnes.. please support!

Assalam...

Alhamdulillah... dengan ini nak merasmikan bisnes pertama aku & friends. dari dulu pernah terasa mcm nak buat bisnes sendiri tapi sbb takde modal so terkubur mcm tu je. pastu tetibe aje kwn2 ofis aku ajk share bisnes. memikirkan kewangan tak berapa nak kukuh skrg, so aku setuju nak share. yela bila lg nak cuba kan. kalau sorg2 tak cukup modal. so xpela share pon. 

mula2 pikir nak jual skirt, tp mcm takut pulak nak ambik risiko kalau jual benda2 mahal sbg permulaan. so kitorg decide nak jual shawl dulu. kalau dpt sambutan baru blh pikir nak jual skirt/blouse.

so kwn2 support la aku eh. hehe. jenguk2 la blog aku or like kat FB. promot2 la kat kwn2 korang. ecehh. 

http://xyerrafashion.blogspot.com/

XYERRA FASHION


semoga berjaya utk diri sendiri. aminnn.



p/s: teringat kata seorang rakan, share2 bisnes ni jgn ada krisis dah la kan. tp ternyata ada jgk sikit. biasala bila byk kepala,idea pon x sama. apa2 pon kerjasama tu penting.


Terima Kasih baca KISAH aku.

0 penyibuk:

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "!st bisnes.. please support!"
No Comment Add your own!
Filed under
Posted on Tuesday, September 25, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com