Deja Vu

Oh my english... skrg aku dok gila2kan lak ngan lagu shila amzah ni... lirik dia besh & muzik mendayu2.. erkk motip suka lagu syahdu2? gulp.


Lirik Lagu Shila Amzah – Déjà Vu (Lagu Tema Filem Aku, Kau & Dia )

Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya
Biarkan aku menangis kerna derita

Dia hadir mengubatkan rindu
Mengajarkan aku erti cinta
Namun semua tidak seindah ku sangka

( Chorus )
Dialah yang aku inginkan
Dia cinta yang kudambakan
Namun semua hanya tinggal mimpi
Terpisahnya cinta

Aku harus melupakannya
Aku harus memadam rasa
Namun hati tidak pernah mampu
Melepas kau pergi

( Ulang chorus )

Setelah sedar dari mimpi
Harus ku terus hidup tanpamu
Kini ku pasrah segalanya
Tentang cinta


p/s: teringin gak nak tgk Aku, Kau & Dia... ramai ckp best.. huhuhu

Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

MommyIZZ5 said...

walaupun aku minat lagu ni,disebabkan shila amzah yg nyanyi otomatik aku benci jugak lagu ni...

miss yanyan said...

Haha ok pe dia nyanyi

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Deja Vu"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, July 04, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com