welcome new baby boy!

Assalam... Ptg td (waktu yg tepat blm pasti) aku dpt lg sorang anak buah lelaki. Anak buah ke 7. Bermakna 3 pompuan 4 laki. Memula berturut2 3 pompuan. Lps tu berturut 4 laki lak. Jarak dkt2 lak tu. Runtuh la umah aku kalu sume berkumpul skali hak3. Ni merupakan anak akak aku yg ke3 di mana sumenya laki. Setiap sthn sorg. Kerlas gitu kann. Makin kurus la beliau haha. Gmbr akan dimasukkan kmdn sbb aku sndiri pon blm tgk lg. Hehe. Bertambh lg duit raya aku kena bg thn ni. Nangesss. P/s: 1st time berblog guna henpon. Kih3.
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

MommyIZZ5 said...

Alhamdulillah,akak ko mewarisi aku tu nokss,berderet setahun sekali dapat anak n semua lelaki hehe

miss yanyan said...

Aah taw xpe..masa mula2 dpt tau akak aku preggy kali ke3 & bkl dpt laki lg, aku teringat ko. Tp ko lg mencabar sbb ada yg kembar. Hihi

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "welcome new baby boy!"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Monday, May 07, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com