Tak Mungkin Kerana Sayang....

Tiba2 teringat lagu ni. Mcm ada kaitan lak hehehe.




Setiba di persimpangan,
Langkah kita tak lagi sehaluan
Bermula di saat itu
Tidak senada irama dan lagu


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti


Kau telah jauh, jauh dariku
Tiada ruang di hati buatmu
Namun harusku akui
Ada ketika di minda kau menjelma kembali


Sekali segala ada
Ada rindu yang datang tiba2
Tak mungkin kerana sayang
Cuma terganggu oleh perasaan


Begitu hidup ini
Tiada yang abadi
Yang patah tumbuh
Yang hilang berganti



ehh.. phm kan maksud liriknya? hehe. tipu la kalau aku cakap aku tak teringat langsung kat ex aku. even tak lama pon kitorg kapel & xde yg indah sgt pon, tp kenangan tu ttp ada. sbb spjg kapel tu sempat gak dia bg adiah besday even x seberapa, & kdg2 rindu lak nak dpt msg2 dr dia. dah xde dah org repot kat aku dah sampai opis, dah sampai umah, pegi situ, pegi sini. haha. bkn aku yg mintak dia repot tp dia sndiri yg nak bgtau semua tu.

rindu bkn sbb syg. bkn sbb nak dia blk. kena pikir 45 juta kali tu kalau nak blk kat dia. tp bak kata lagu ni, rindu sbb terganggu oleh perasaan. eceh. mmg kena sgt la lagu ni. kalau tbe2 aku teringat aku dgr la lagu ni. haha. jiwang lak. dah2 xmo pikir. kih3x.


p/s: dah clash pon ada hati gak nak paw aku tadi. blh lak suh aku topup enpon dia. xde maknanya la oi!!

Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

MommyIZZ5 said...

hehe,betul tu rindu tak semestinya sayang,kdg2 kita rindu sbb apa yg selalu dia buat dah tak der kita rasa jer

miss yanyan said...

kann..mcm aku ckp la..dah xde sms dr dia say gudnite ke ape.. kih3x..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "Tak Mungkin Kerana Sayang...."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Friday, May 18, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com