wanita dijadikan dari tulang rusuk lelaki

salam.


lepak2 n borak2 dgn kwn aku smlm, citer psl hal chenta yg tak kesampaian (konon), tiba2 dia bg 1 stetmen yg aku x pnh dgr sblm ni.


kwn aku tu ckp, kalau kita jln ngan psgn kita, kalau byk sblh kiri maknanya kita mmg tercipta untuk dia. opss lupa nak ckp, "kita" tu merujuk kpd perempuan ye. means, kalau perempuan tu byk berjalan sblh kiri lelaki. benda ni otomatik ye. jgn lak nanti kalu kuar ngan pakwe, gigih laa nak pegi belah kiri dia. haha. sbb perempuan kan dicipta dr tulang rusuk kiri lelaki, sbb tu kita berat kat sblh kiri. katanyaalahh.


sejauh mana kenyataan ni aku pon xtau. aku gugel2 gak kot jmpe artikel yg berkaitan tp xde pon. kwn aku tu ckp, kalau x jodoh pon, tu maknanya kita serasi ngan dia. kalau byk belah kanan, mmg x serasi. wallahualam.


siang td kuar ngan ex aku, ternyata aku mmg byk belah kanan. bkn jodoh la kan? hakhak. 




p/s:masih mencari pemilik tulang rusuk.


Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

QUE ADAMS said...

Kerlassss uolsss kua ngan ex, hehehehe.

miss yanyan said...

kelass x kelass.. hakhak

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "wanita dijadikan dari tulang rusuk lelaki"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Sunday, April 22, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com