doa termakbul.

semalam kazen aku sms aku. dia ngadu yg pendrive dia hilang tak jumpa2. jenuh dah cari merata2 tp ttp tak jumpa.dkt seminggu lak tu. katanya dlm tu byk benda2 penting. dahla 3 pendrive sekali hilang (sbb dia ikat sekali). 

aku teringat yg aku pernah terbaca psl 1 doa ni. doa ni utk memohon kembalikan barang yang hilang. aku suruh dia cari. dia tanya aku blk, ada ke doa tu? aku ckp, cuba try cari. 

bbrp minit lps tu, dia sms lg.

"kakk...wa dah baca doa tu. lps tu wa kemas baju, terus wa jumpa pendrive tu."

Subhanallah. skjp je Allah makbulkan doa dia. Alhamdulillah.

ni doa tu utk sapa2 nak amalkan :)



p/s: Allah maha besar.
Terima Kasih baca KISAH aku.

4 penyibuk:

MUMMYIZZ said...

Apa doanya kup?

miss yanyan said...

x nampak ke aku tepek tu?

MUMMYIZZ said...

tak nampak nokkss, tak tahulah naper tak nampak..
OT: noks, ang2 nak santai2 kat mana? aku dah lama tak buka FB

miss yanyan said...

uiks.. aku nampak je..

ko bkk la fb weh.. baca kat situ.. lokasi still dlm perbincangan.

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "doa termakbul."
4 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Sunday, April 01, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com