syukur.. Alhamdulillah

semalam aku terima berita yang kurang enak.

jiran aku kat Ipoh gtau yang rumah mak pak aku kat Ipoh tu hampir dimasuki pencuri!

jiran aku cakap diorang berjaya bukak pintu kayu tapi pintu grill tak berjaya dipecahkan.

syukur laa diorang tak dapat masuk.

lagi buat aku syukur sgt2, mak aku ada kat KL!

Alhamdulillah.. mengucap panjang aku. cuba kalau mak aku sorang2 kat umah tu then pencuri2 tu berjaya ceroboh masuk? tak dapat aku bygkan kemungkinan yang akan terjadi lps tu.

bila aku cuba bayangkan, rasa sebak je. nak nangis.

tapi syukur Allah selamatkan semuanya. 

Ya Allah selamatkan ibu bapa kami & keluarga kami daripada perkara2 buruk. Amin.


Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

mashi said...

bahaya nye.. nasib mak ko xde

miss yanyan said...

tu la weh.. syukur sgt.. xleh bygkan kalo mak aku ada..

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "syukur.. Alhamdulillah"
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Thursday, November 29, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com