ahkak.

ada la sorg mamat kat opis aku ni. dulu sama bangunan ngan aku. skrg dah pindah bangunan pon sama gak lg. aku pindah, dia pindah. sama floor lg. tp x sama unit. muka blh nak dikatakan hensem. umur mcm ala2 baya aku je. tp aku xde la selalu nampak dia. sbb tmpt duduk jauh gak & tersembunyi. kdg2 je terserempak. kdg2. so xde istilah aku suka usha dia ke apa. xde.

isnin baru ni, aku sampai awal kat opis. then ada org menegur aku. aku toleh, oh, mamat itu. dia tanya,

"kak, tanya jap kak. nak pinjam kjp kad akak blh? nak access pintu dpn ni."

akakkkkkk??

adakah aku nampak tua? adakah sbb aku berjubah ari tu aku nampak berusia?

ok nanges.
Terima Kasih baca KISAH aku.

2 penyibuk:

Fifi Nadhrah said...

makan kolegen banyak2.. hahaha.. ko tnye la umur die.. tak pon ko pggl je die atuk..

miss yanyan said...

hahahah.. mls aku nak tanya.. aku anggap dia berbudi je.. sbb tu panggil ahkak.. hahahha

Post a Comment

pengomen tegar

You are viewing "ahkak."
2 penyibuk Add your own!
Filed under
Posted on Wednesday, October 31, 2012
Subscribe through Atom feed.
 

Blog Template by WawaZameri.com